Яндекс запустив технологію розпізнавання мови
Російська компанія Яндекс представила сервіс SpeechKit Cloud, метою якого є розпізнавання мови і взаємодія з користувачем. За допомогою даної технології розробники можуть вбудовувати обробник користувальницького голосу в свої додатки. SpeechKit Cloud можна адаптувати як в додаток для смартфонів, так і в автомобільні системи навігації.
Хмарний сервіс заснований на технології Yandex SpeechKit, розробленої ще в 2013 році. Зараз вона використовується в 400 мобільних додатках для Android, iOS і Windows Phone і щодня обробляє мільйони голосових запитів. На даний момент сервіс розуміє тільки російську і турецьку мови. Розпізнавання голосової команди відбувається на серверах компанії і займає близько секунди. Час отримання відповіді дуже маленьке, що дозволяє використовувати технологію в різних схемах:
• для ПК і ноутбуків — голосове введення і голосові інтерфейси в додатках і іграх;
• для автомобілів — голосове управління функціональністю автомобіля, навігаційними і мультимедійними системами;
• в телефонії — інтерактивне голосове меню (IVR), автоматизація телемаркетингу та інформування;
• в медицині — протоколювання прийому пацієнта, протоколювання операцій;
• будинки — голосове управління системами «Розумний будинок»;
• для побутової техніки — голосове управління телевізором і ін