Які методи реклами взуттєвого магазина кращі


Зовнішня реклама взуття

Яким би красивою не був ваш магазин, і якою б якісною була ваша взуття, вам все одно доведеться використовувати різні види реклами, щоб привернути клієнтом, щоб збільшити продажі і впізнаваність бренду. Враховуючи безліч факторів, можна визначити які саме види реклами будуть для вас найбільш ефективними, а які менш ефективними. Чим грамотніше буде складений ваш бюджет, тим менше вам доведеться витрачати грошей за більше кількість відвідувачів. Так які методи реклами для взуттєвого магазина будуть найбільш вдалими?

Зовнішня реклама
Вельми ефективний метод реклами для досягнення двох основних цілей. Перша — впізнаваність бренду. Так склалося, що наші співвітчизники впевнені, що раз реклама на білборді. Значить бренд серйозний, а значить хороший. Друга — залучення клієнтів вдалим рішенням. Так розміщення зовнішньої реклами в Волгограді на центральних вулицях або в місцях великого скупчення людей можуть принести дійсно відмінні результати.
Не найкращий варіант цієї реклами, якщо місто невелике або місце погано проглядається. Вішати білборди просто для того, щоб вішати не варто.

Контекстна реклама
Інтернет заповнює весь можливий простір в нашому житті. Торгівля через павутину теж вже не новина і багато, якщо не купують там взуття, то вже шукають інформацію, новинки і порівнюють ціни точно. Факт, що контекстна реклама в інтернеті є найбільш ефективною і контрольованою.
Такий варіант відмінно підходить як для великих, так і для невеликих магазинів. Рятівної стає така реклама для магазинів, які знаходяться в маленьких містах, але виробляють якісну продукцію і готові її відправляти в різні міста країни. До того ж бюджет на контекст може бути набагато менше, ніж на інші види реклами і при цьому приносити велику конверсію відвідувача в покупця.

Вірусна реклама
Один з найсучасніших і просунутих методів реклами. Варто відразу сказати, що займатися такою рекламою самостійно не варто. Для цього потрібно професіонали, які зможуть точно оцінити яка реклама буде найбільш вдала у вашому випадку.
Якщо коротенько, то це непряма реклама товару. Найбільш популярний вид вірусної реклами — відеоролики, на яких нібито відбувається якесь смішне чи шокуючу дію. Але раптом виявляється, що головний герой у взутті вашої фірми, або на задньому плані ваш білборд … або все взагалі відбувається у вашому магазині. Важливо, що це не агресивний вид реклами, які нав’язує щось клієнту, тому у нього не складається враження, що його намагаються примусити до покупки.