Як збільшити рентабельність взуттєвого магазина


Рентабельність взуттєвого магазина

Кожен з власників взуттєвого магазина хотів би, щоб його магазин приносив максимум прибутку і при цьому вимагав мінімум витрат. Тим, хто займався даними питання відомо, що без вкладень отримати гідну «віддачу» і хорошу виручку неможливо, тому необхідно усвідомлено підходити до питання вкладень. Якщо правильно проаналізувати споживчий ринок і канали реклами, які можуть принести максимальний показник конвертації, то вдасться виключити ті витрати, які себе не окупають.

Звичайно ж, дане питання стосується не тільки реклами, але і організаційних моментів роботи вашого магазину. Якщо, наприклад, у вас немає серйозного напливу клієнтів, а в магазині працює 5 консультантів, 2е з яких залишаються «поза справами», а зарплату їм все одно потрібно платити, то варто задуматися про скорочення штату. Також, якщо у вас немає великих обсягів перевезень взуття, то вам немає сенсу закуповувати величезна вантажівка. Цілком можливо буде достатньо купити газель і причіп . Це дуже зручний спосіб перевезення взуття, при цьому в достатніх обсягах. Обслуговувати причіп простіше, ніж вантажівка і не потрібно шукати для нього багато місця в гаражі.

До цього ж питання можна віднести наявність або відсутність інтернет-магазину взуття. Якщо ваш асортимент досить широкий, а бюджет дозволяє підтримувати інтернет-ресурс, то він стане для вас додатковим джерелом клієнтів поза вашого міста. Особливо це актуально, якщо ви перебуваєте не в обласному центрі або просто великому місті. З іншого боку, в даному питанні половинчасті дії не дадуть вам необхідного результату. Т.е. просто створити сайт і не вкласти грошей в його «розкрутку», або зробити його незручним і некрасивим, або створити його, але не оновлювати і не стежити за ним. Це такий же магазин, за яким потрібно стежити, тільки в інтернеті. Без належної уваги це стане ще однією марною тратою коштів.

Дуже важливо проаналізувати джерела придбання нових клієнтів і виключити непрацюючі методи. Наприклад, якщо білборди в місті не приносять потрібної кількості покупців, то від них варто відмовитися. Якщо ви розумієте, що роздача листівок на вулиці лише порожня трата грошей на послуги поліграфії, то потрібно перестати їх роздавати. З іншого боку, якщо помічено, що контекстна реклама дає вам в середньому по 5-6 нових покупців, то варто збільшити бюджет. Не секрет, що сфера продажів в інтернеті тільки розвивається і відкриває нові широкі можливості.