Як рекламувати взуття за допомогою поліграфії


Реклама взуття в маршрутках

Коли мова йде про рекламу, то правильно використовувати всі можливі канали. Тільки на деякі потрібно витрачати трохи більше коштів бюджету, а на деякі трохи менше. Багато в чому то залежить від вашої цільової аудиторії. Наприклад, взуття для молоді (всілякі кросівки, кеди і т.д.) на даному етапі найефективніше рекламувати в інтернеті. Сучасна молодь рідко дивиться телевізор, радіо слухає ще рідше, тому й залишається всесвітня мережа, як постійне джерело клієнтів.

Універсальний метод реклами — поліграфія та наружка. Всі ті плакати, білборди, оголошення в маршрутках, на зупинках — все це, так чи інакше, стимулює людей до покупки. Даний вид реклами був мега-ефективний пару десятків років тому, але зараз він вже у багатьох людей увійшов в поняття «звичне». Нас уже не так чіпляють величезні білборди, ми просто не звертаємо на них увагу. Але це не означає, що варто відмовитися від поліграфії як такої. Її просто потрібно використовувати з розумом.

Наприклад, якщо ви рекламуєте свій взуттєвий магазин, то вам потрібно лише зачепити увагу клієнта, змусити його прочитати рекламу. Для цього можна використовувати місця скупчення людей, де їм нічим зайнятися і вони починають розглядати навколишній їхній простір. Так діє реклама в маршрутках . Її вішають на верхню панель над поручнем або засовують в чохол сидіння перед очима людини. Пасажир, так чи інакше, натикається на неї, а так як простір замкнутий. То читати і розглядати йому більше нічого. І всю поїздку він детально вивчає її.

Далі вже все залежить від того, наскільки у вас грамотні рекламщики або піарники і як вони підійшли до питання оформлення рекламки. Але сама листівка свою справу вже зробила. Вона привернула увагу, вона змусила людину прочитати вміст. Пам’ятайте, що всі ці закличні «акції» і «знижки» ж мало вражають людей. Людям подобається креатив, нестандартний підхід, щось, що змусить їх подумати над сенсом. Якщо ви рекламуєте взуття, спробуйте відійти від стандартного макета «приклад взуття + трошки тексту про нас».

Один з ефективних методів на даному етапі — картинка без опису і пояснення. Такий вид реклами зацікавлює людини хоча б тим, що виникає питання «А що тут мається на увазі?». А через якийсь 0то час випускаєте наступний макет, де вже йде пояснення попередньої реклами. Такий хід завжди запам’ятовується.