Як правильно продавати по телефону: поради топ-менеджерів з продажу.
Перш ніж приступати до будь-якого незнайомого справі, ми повинні ретельно підготуватися до цього. Так і в продажах по телефону, щоб зробити успішні угоди, не слід думати, що це дуже легко, якщо ви вмієте добре спілкуватися з людьми.
CallbackHub — сервіс зворотного дзвінка https://callbackhub.com/servis/ — допоможе зібрати велику клієнтську базу для продажів по телефону. Встановіть віджет зворотного зв’язку на сайт, і ваші менеджери зможуть продавати вдвічі більше товару тим, хто в цьому зацікавлений найбільше.
Існує 4 етапу підготовки до продажу по телефону:
- зібрати якомога більше інформації про клієнта: як його звуть, поле його діяльності, чим він дихає, яке його фінансове становище.
- підготувати вступну промову.
- не зволікайте, але і не затягуйте з вашою пропозицією. Разом суть в 75 слів, щоб клієнт не встиг придумати відмовку в якості відмови і не розсердився, що ви ось так відразу на нього накидаєтеся з пропозицією витратити кровні гроші.
- репетиція мови
- підбір правильного тембру голосу і інтонації.
- складання скрипта з можливими відповідями клієнта і заздалегідь продуманими варіантами ваших фраз на ці Комметаріі.
Після цього можна сміливо починати дзвінки бази клієнтів. Нехай з вами поруч буде досвідчений менеджер, який буде вказувати на всі ваші помилки, щоб з часом ви перестали їх допускати зовсім.
Як довести до досконалості техніку продажів по телефону
Ці поради допоможуть досягти успіху в продажах по телефону всім, хто зобов’язується виконувати їх чітко і бездоганно.
- Посміхайтеся при розмові з клієнтом. Можете сісти перед дзеркалом і тренуватися говорити посміхаючись, згодом ви навчитеся говорити голосом людини в гарному настрої.
- Задавайте непрямі питання, на які не можна відповісти однозначно так чи ні. Таким способом ви агітуєте співрозмовника давати повні відповіді і зможете зав’язати з ним тривалу розмову.
- Намагайтеся не використовувати такі звороти «не хотіли б ви». Негативна частка спонукає співрозмовника говорити немає. Вживайте «ви бажаєте».
- Намагайтеся домогтися того, щоб з приймальні вас з’єднали відразу з керівником, адже робота секретаря — відсівати такі дзвінки.
- Не ображайте в розмові з клієнтом ваших конкурентів.
- Розширюйте базу клієнтів, телефонуйте тим, з ким ви ще не спілкувалися. Чим більше людей дізнаються про ваші послуги, тим більше куплять надалі.
- Уважно слухайте, що говорить вам клієнт, але не дозволяйте йому відволікатися на сторонні теми.
- Не грубите у відповідь на різкі висловлювання співрозмовника, подякуйте йому за приділену увагу.
- Не перебільшуйте гідності продукту, який продаєте.
- Аналізуйте кожен дзвінок, щоб зрозуміти, що допомогло вам продати товар, а що могло налякати клієнта від угоди з вами.
Вчіться працювати з запереченнями.
Техніка продажів по телефону: чи не пасу перед відмовою
Всі менеджери з продажу стикалися з тим, що щодня їм частіше говорять ні, ніж так. Це нормально, адже не всі люди хочуть розмовляти з незнайомою людиною і приділяти тому свій дорогоцінний час.
Навчіться бачити в кожному «ні» прихований «я подумаю» і «не дзвоніть мені більше ніколи». З клієнтами, які не мають часу або є сумніви, можна попрацювати через тиждень місяць або рік, і в кінцевому рахунку він все одно щось у вас купить, якщо ви зателефонуєте йому десятий раз поспіль.