Як правильно продавати по телефону: поради топ-менеджерів з продажу.


Перш ніж приступати до будь-якого незнайомого справі, ми повинні ретельно підготуватися до цього. Так і в продажах по телефону, щоб зробити успішні угоди, не слід думати, що це дуже легко, якщо ви вмієте добре спілкуватися з людьми.

CallbackHub — сервіс зворотного дзвінка https://callbackhub.com/servis/ — допоможе зібрати велику клієнтську базу для продажів по телефону. Встановіть віджет зворотного зв’язку на сайт, і ваші менеджери зможуть продавати вдвічі більше товару тим, хто в цьому зацікавлений найбільше.

Існує 4 етапу підготовки до продажу по телефону:

  • зібрати якомога більше інформації про клієнта: як його звуть, поле його діяльності, чим він дихає, яке його фінансове становище.
  • підготувати вступну промову.
  • не зволікайте, але і не затягуйте з вашою пропозицією. Разом суть в 75 слів, щоб клієнт не встиг придумати відмовку в якості відмови і не розсердився, що ви ось так відразу на нього накидаєтеся з пропозицією витратити кровні гроші.
  • репетиція мови
  • підбір правильного тембру голосу і інтонації.
  • складання скрипта з можливими відповідями клієнта і заздалегідь продуманими варіантами ваших фраз на ці Комметаріі.

 

Після цього можна сміливо починати дзвінки бази клієнтів. Нехай з вами поруч буде досвідчений менеджер, який буде вказувати на всі ваші помилки, щоб з часом ви перестали їх допускати зовсім.

Як довести до досконалості техніку продажів по телефону

Ці поради допоможуть досягти успіху в продажах по телефону всім, хто зобов’язується виконувати їх чітко і бездоганно.

  1. Посміхайтеся при розмові з клієнтом. Можете сісти перед дзеркалом і тренуватися говорити посміхаючись, згодом ви навчитеся говорити голосом людини в гарному настрої.
  2. Задавайте непрямі питання, на які не можна відповісти однозначно так чи ні. Таким способом ви агітуєте співрозмовника давати повні відповіді і зможете зав’язати з ним тривалу розмову.
  3. Намагайтеся не використовувати такі звороти «не хотіли б ви». Негативна частка спонукає співрозмовника говорити немає. Вживайте «ви бажаєте».
  4. Намагайтеся домогтися того, щоб з приймальні вас з’єднали відразу з керівником, адже робота секретаря — відсівати такі дзвінки.
  5. Не ображайте в розмові з клієнтом ваших конкурентів.
  6. Розширюйте базу клієнтів, телефонуйте тим, з ким ви ще не спілкувалися. Чим більше людей дізнаються про ваші послуги, тим більше куплять надалі.
  7. Уважно слухайте, що говорить вам клієнт, але не дозволяйте йому відволікатися на сторонні теми.
  8. Не грубите у відповідь на різкі висловлювання співрозмовника, подякуйте йому за приділену увагу.
  9. Не перебільшуйте гідності продукту, який продаєте.
  10. Аналізуйте кожен дзвінок, щоб зрозуміти, що допомогло вам продати товар, а що могло налякати клієнта від угоди з вами.

Вчіться працювати з запереченнями.

Техніка продажів по телефону: чи не пасу перед відмовою

Всі менеджери з продажу стикалися з тим, що щодня їм частіше говорять ні, ніж так. Це нормально, адже не всі люди хочуть розмовляти з незнайомою людиною і приділяти тому свій дорогоцінний час.
Навчіться бачити в кожному «ні» прихований «я подумаю» і «не дзвоніть мені більше ніколи». З клієнтами, які не мають часу або є сумніви, можна попрацювати через тиждень місяць або рік, і в кінцевому рахунку він все одно щось у вас купить, якщо ви зателефонуєте йому десятий раз поспіль.