Як поліпшити свій магазин взуття


Ваш власний магазин взуття

У бізнесі дрібниць не буває. Це знає будь-який власник своєї справи і розуміє, що навіть найдрібніші деталі можуть коштувати вам клієнта. Тому підготовці, організації та продумування концепції в серйозних фірмах приділяється так багато часу. Якщо ви виробник своєї власного взуття, яку необхідно активно продавати і просувати, у вас дійсно багато роботи, починаючи від розробки логотипу та бренду, закінчуючи бейджами для ваші співробітників.

Ми не дарма заговорили про бейджах, бо це саме та «дрібниця», яка може багато значить у вашому подальшому управлінні магазином. Бейджи виготовлення яких вам обійдеться зовсім не дорого можуть допомогти вам у визначенні кращого продавця або продавця, який не відповідає стандартам обслуговування. Наприклад, продавець нахамив покупцеві або розмовляв з ним відверто зухвало. Прочитавши ім’я та прізвище на бейджі, покупець зможе поскаржитися, наприклад, через інтернет, тому що безпосередньо багато хто не вирішуються це робити. Або ж навпаки, покупець може похвалити співробітника, бо знатиме його ім’я з бейджа.

Взагалі наявність у продавця картки з ім’ям і прізвищем вже давно увійшли в стандарти обслуговування. Не кожен покупець буде дивитися ім’я консультанта або запам’ятовувати його, але якщо раптом йому захочеться це зробити, то у нього повинна бути можливість.

Ще один важливий момент, який відомий кожному, але чомусь не завжди дотримується — актуальні ціни та х наявність. Багато з людей, не знайшовши під вибраної парою взуття цінника не стануть питати, а просто розвернутися і підуть, особливо, якщо консультанти зараз зайняті з іншими відвідувачами.
Гірше цього може бути тільки, якщо ціна вказана невірно та на касі вам називають інші цифри. І добре, якщо ціна буде нижче, але якщо вона буде вищою, то це загрожує не тільки втратою клієнта, а й невеликим скандалом. Актуальність цін і їх наявність — важливий фактор.

Всі консультанти вашого магазину повинні мати однакову форму або що має спільні риси стиль одягу. По-перше, це показує, що вони команда, не дає комусь за допомогою «прикиду» виділитися. Також це допомагає відвідувачам зорієнтуватися і розуміти, у кого можна попросити консультацію. Добре, коли у формі використовується одяг самого магазину. Наприклад, ви можете всіх взути в однакові кросівки (один з найкращих варіантів взуття для стоячій роботи).