Як почати свій взуттєвий бізнес


Відкриття бізнесу

Перед тим, хто хоче зайнятися своїм власним бізнесом, бути самому собі начальником і ні від кого не залежати стоїть дуже багато важливих питань, більшість з яких вирішується ще на стадії теорії. Свій власний хоч і малий бізнес повинен бути дуже добре продуманий у всіх аспектах: юридичний і практичний. Збір документів, реєстрація підприємницької діяльності, підбір постачальників і торгової площі, розробка стилю та концепції магазину — все це вирішується без яких або початкових торгових операцій.

Одним з найбільш важливих питань, які в цілому може надалі вплинути на вашу прибуток і вартість товару у вашому магазині — джерела поставок. Для цього вам може знадобитися або не знадобитися початковий капітал. Якщо в цьому є необхідність, то можна звернутися в банк, який дає кредити малому бізнесу під невеликий відсоток. Але давайте зупинимося на тому, як же можна отримати товар.

Перший варіант, який ми розглянемо і під який нам і потрібен кредит для малого бізнесу — закупівля товару оптом. Всім відомо, що оптова поставка завжди обходиться дешевше, ніж покупка в роздріб. Особливо, якщо ви зуміли вийти безпосередньо на виробника взуття і домовитися з ним. Зазвичай це найвигідніші пропозиції. Ризик тут тільки в тому, що якщо ви купите не особливо ходові моделі, то вам не вдасться розпродати все і виплатити кредит.

Другий варіант — під реалізацію. Цей варіант для початківців магазинів без стартового капіталу. Існують виробники або інші підприємці, які готові під розписку видати вам частину товару, а ви повертаєте їм гроші вже після продажу. Ваш заробіток буде прямо залежати від накрутки, яку визначаєте ви самі.

Третій варіант — дропшіппінг. Це найбільш актуальний варіант для інтернет-ресурсів. Тобто, якщо ви вирішили, що для початку спробуєте свої сили в інтернеті або просто розширюєте сферу свого впливу на «мережу», то такий метод продажів може вам сподобатися. Суть в тому, що ви лише розміщуєте інформацію про товар на своєму сайті і приймаєте оплату. Далі ви формуєте замовлення і відправляєте своєму дропшіпперу разом з оплатою. Але вже без вашого відсотка накрутки, а він вже все пакує і розсилає покупцям. За великим рахунком ви є рекламним майданчиком з контролем оплати і відсотком накрутки.
Всі ці методи мають свої плюси і мінуси і при бажанні можна їх комбінувати.