Як додатково використовувати площу взуттєвого магазина


Розстановка взуття

Коли ви володієте своїм магазином взуття, будь то спортивне взуття, шкіряне взуття або просто магазин з самими різними видами то перед вами стає дуже багато завдань по розкрутці магазина, його популяризації, організації і т.д. Цим можете займатися ви особисто, або передоручити компаніям, які займаються консалтинговою діяльністю. В ідеалі, звичайно ж, робити це самостійно, в такому випадку ви точно будете знати, куди і скільки грошей іде і що ще можна додатково зробити.

Одним з таки питань обов’язково буде організація та використання торгового простору в магазині. Можна просто розставити взуття по периметру і чекати, коли ж клієнти прийдуть. А можна зайти в інтернет магазин інструментів , підібрати собі відповідний інвентар, наприклад, шуруповерти, і зробити свій магазин кілька нестандартним, що точно сподобається новим клієнтами.

Маркетологи не дарма проводять дослідження і складають плани того, як потрібно і в якому порядку виставляти товар. Т.е. існує якесь рух людини, коли він вибирає собі взуття, тому варто якісь моделі виставити попереду, а якісь ззаду на полицях. Але а як на рахунок стелі? Людини в магазині зараз дійсно дуже складно чимось здивувати, але винахідливі власники магазину завжди намагаються вигадати щось незвичайне.

Цікавим і нестандартних рішень стануть «каруселі». До стелі прилаштовується щось типу люстри, яка звисає досить низько, але так, щоб люди не билися головою об неї і на неї вішають ще взуття. Найчастіше на такі ось «приколи» вішають молодіжні та спортивні варіанти взуття. Це дозволить виставити і демонструвати більше продукції. Головне — правильно розрахувати висоту, щоб і видно було, і проходити не заважало.

Ще один варіант — зав’язати шнурки взуття і повісити їх на цвях. Він може бути прибитий на будь-який з стін, на будь-якій висоті. Знову ж таки більше підходить для спортивного і молодіжного взуття. Це дозволить вигідно виділити на тлі інших моделей, більш вдалі або ті, які необхідно реалізувати. Багато на стіни не повісиш, та й не потрібно, інакше вийде «перевантаження», що швидше ускладнить вибір, ніж спростить його.

Це лише пара прикладів, але ніхто не забороняє вам проявити фантазію і спробувати реалізувати якісь свої ідеї в цьому плані. Але не забувайте дотримуватися і основних стандартів викладки товару.

Жми 5!