Український інтернет-проект Frevend


Найчастіше спланувати похід в кіно або на вечірку з друзями це складна справа. Хтось зайнятий, у кого-то робота, комусь лінь і т.д. Щоб зібрати хорошу компанію потрібно обдзвонити всіх знайомих і друзів знайомих.

Але це було раніше. Зараз з'явився новий Український сервіс Frevend, який допоможе вам знайти компанію для відвідування кінотеатру або дискотеки. Ідея створення сервісу з'явилася на початку року. Творець проекту розповідає: «Взимку я іноді відвідую Протасов Яр, щоб прокотиться на сноуборді. Зібрати друзів дуже складно — вихідні дуже короткі, і у жителів столиці на ці дні зазвичай накопичується багато справ. Чекати і вмовляти когось особливого сенсу немає. Так що, в основному катаюсь один. Але з часом кататися одному набридає, це все-таки трохи нудно і не з ким поділитися позитивними емоціями або розповісти про нові досягнення відразу, коли враження ще свіжі та гострі. Ось тому я вирішив пошукати однодумців в інтернеті. »

Розробники

У підсумку природно нічого не виходило, так як все зводилося до пошуку попутників за допомогою звичайних оголошень. В той момент і з'явилася ідея про створення подібного проекту. Разом з братом, Євген розпочав роботу над ідеєю. Після довгих годин роздумів було вирішено створити не просто сайт оголошень, а цілу соціальну мережу зі своїми привілеями. Вибір назви був дуже довгим, через не стикування смаків двох творців, але в підсумку вибір припав на «frevend». Як ви, напевно, зрозуміли, це поєднання двох слів friend і event.

За задумом спочатку планувалася розробка сайту і потім мобільний додаток. Протягом кількох днів хлопці накидали макет, замовили хостинг і домен. Уже в квітні хлопці запустили сторінку, на якій можна було попередньо зареєструватися. Після цього почалася активна робота.

Створити захід

Функціонал полягав у тому, що будь-який користувач порталу може створити захід з повною інформацією про нього: місце, дата і час проведення. Інші ж користувачі, природно, можуть додаватися до заходу тим самим стверджуючи, що вони готові з'явитися. У разі необхідності щось уточнити, сторінка заходу має можливість коментування. Після відвідування даного івенту, будь-який учасник може завантажувати свої фото і підвищувати рейтинг.

Робота кипіла повним ходом, хлопці до останнього не відпочивали, так як хотіли зробити все швидко. І ось 12 травня, сайт нарешті то відкрився. Без сумнівів спочатку відвідуваність була низькою і на перші захід, які з'являлися на сайті творці, буквально, ходили самі. В результаті активного спілкування з користувачами хлопці врахували купу побажань і взяли на замітку багато нових функцій.

Список заходів

Поступово відвідуваність росла все більше і більше. Зараз frevend.com налічує 28 000 зареєстрованих користувачів. Створено понад 1300 заходів. В середньому на кожний захід реєструється 5 учасників. В планах хлопців на даний момент набрати якомога більшу аудиторію, можливо вийти на ринок СНД і закінчити розробку додатків для Android і iOS. Без жодних сумнівів, Frevend, як і інші проекти потребує фінансування. Так що паралельно з розробкою йде складання бізнес плану та залучення інвесторів. Бажаємо хлопцям великої удачі.

Теги: Frevend, internet