ThyssenKrupp розробляє ліфт без тросів з можливістю руху в будь-якому напрямку


За час свого існування конструкція ліфтів тільки удосконалилася, але принципових змін в конструкції не було. Всі звикли, що ліфт рухається вертикально в спеціальній шахті за допомогою системи тросів. Збільшується вантажопідйомність, безпеку і швидкість руху, але не більше.

ThyssenKrupp разрабатывает лифт без тросов с возможностью движения в любом направлении

За час свого існування конструкція ліфтів тільки удосконалилася, але принципових змін в конструкції не було. Всі звикли, що ліфт рухається вертикально в спеціальній шахті за допомогою системи тросів. Збільшується вантажопідйомність, безпеку і швидкість руху, але не більше. Німецький промисловий концерн ThyssenKrupp представив концепт ліфтів Multi, які кардинально відрізняються від усіх існуючих. Основною особливістю є те. що це перша в світі ліфтова система, яка не має тросів або кабелів, а використовує технологію магнітної підвіски і руху за рахунок використання ефекту магнітної левітації, як в поїздах системи Маглев. Це дозволить рухатися ліфта не тільки у вертикальній, але і горизонтальній площині.

У ліфтах Multi будуть використовуватися такі ж технології, як і в швидкісному поїзді на магнітній подушці Shanghai CTT500 Maglev, який був побудована спільним підприємством компаній Siemens і ThyssenKrupp — Transrapid International. Кожна кабіна обладнана двома магнітними двигунами (для вертикального і горизонтального переміщення). Будинки з системою Multi будуть пронизані цілою системою вертикальних і горизонтальних шахт, що має скоротити час очікування в будь-якій точці до 15-30 секунд. Шахти, необхідні для Multi вже стандартних, це позвлят збільшити корисну площу будівлі.

Для системи планується використовувати більш легкі і міцні матеріали, тим самим знизивши загальну вагу системи Multi на 50 відсотків у порівнянні зі стандартними системами і знизити навантаження на конструкції будівлі. Передбачається використання в порівняно невисоких хмарочосах (висотою до 300 м), а перші випробування заплановані на 2016 рік.

Джерело: GizMag