Способи аналізу попиту на ринку взуття


Ринок взуття

Для ведення успішного бізнесу недостатньо просто мати стартовий капітал і магазин. Дуже важливою складовою хорошого керівниками бізнесу повинен бути аналіз ринку та контроль попиту. В іншому випадку ваші витрати можуть перевищити доходи, а куплений товар буде роками стояти на прилавку. Розумна трата бюджету, без переплат повинна стати вашим правилом. Наприклад, всі транспортні компанії ведуть контроль палива . Вони купують датчики для контролю з довічною гарантією — на http://www.sattrans.com.ua/ і точно знають, скільки було витрачено грошей на бензин або газ. Якщо ви володієте своїм автопарком для перевезення або доставки взуття, то для вас це теж може стати правильним і практичним рішенням.

В першу чергу ви повинні правильно оцінити модні тенденції майбутнього сезону. І мова зараз йде не про показах високої моди, де здебільшого представлені якісь футуристичні моделі на безрозмірних підошвах або дико-кричущих кольорів і забарвлень. Навряд чи у вашому місті знайдуться поціновувачі такого стилю. Швидше вам варто звернути увагу на такі стилі як «повсякденний», «спортивний» і «класичний», які також не стоять на місці і користуються більшою популярністю.

Аналіз конкурентної ціни на вашу взуття, дозволить вам не випасти зі свого сегменту ринку. Причому коливання ціни у велику мул меншу сторону викликає однаково негативні наслідки. Занадто висока ціна відлякує покупця, а надто низька змушує його замислитися про якість.

Хорошим інструментом для виявлення споживчого попиту для вас може стати інтернет. Все більше людей перед покупкою взуття намагаються знайти якусь інформацію в мережі, почитати про той чи інший матеріалі або фірмі виробнику. Ці сигнали можуть стати для вас даних про попит на взуття. Збирати дану статистику допомагають сервіси пошукових систем, які знаходяться у відкритому доступі.

Ще одним варіантом для «промацування» попиту на нові і не випробувані моделі — дати оголошення на безкоштовній дошці. Якщо почнуть дзвонити і цікавитися, значить, попит є і модель вдала. Є дзвінків так і не надійшло, то і ймовірність покупки такого взуття в магазині теж вкрай мала.

Аналізуйте зарубіжні сайти. Найчастіше новинки з’являються саме там. Подивіться про що там питають і пишуть люди. Швидше за все, через рік або максимум два ця мода пошириться і на країни СНД.