Що знадобиться виробнику взуття при створенні інтернет-магазину


Організація взуттєвого інтернет магазина

Якщо ви виробник шкіряного взуття і ви вирішили, що в тій мірі в якій це можливо ви освоїли ринок свого міста і вам пора освоювати інші міста, то не обов’язково відкривати там свої представництва. Для початку можна прощупати попит за допомогою інтернет-магазину, який дозволить вам охопити аудиторію не тільки своєї країни, але можливо і сусідніх. Звичайно ж, все залежить від того, наскільки якісною буде ваша продукція, а й багато менш дрібні організаційні питання можуть вплинути на якість продажів, а, отже, імідж компанії.

Співробітники інтернет-магазина
Якщо ви хочете, щоб інтернет-магазин не просто номінально існував, а дійсно приносив прибуток, то вам буде потрібно штат співробітників. Частина з них буде займатися наповненням сайту і його просуванням, частина буде відслідковувати і зміни залишків, оновлення асортименту і приймати дзвінки. Для цього вам може знадобитися від 3 до 10 осіб. Найпростіше виділити для них одне приміщення і використовувати мобільні перегородки для офісу , які дозволять вам розмежувати простір. Це дозволить посадити всіх співробітників в одній кімнат і при цьому вони не будуть одне одному заважати. Мобільні перегородки створюють окреме ізольоване робоче місце.

Транспорт і доставка
Якщо ви не маєте складу або фізичного представника в інших містах, то вам також варто подумати про доставку вашої продукції клієнтам. І тут все залежить в першу чергу від обсягів перевезеної продукції.
Якщо мова йде про два-три парах в тиждень, то є сенс користуватися послугами служб доставки, які зараз здійснюють перевезення на протязі 2-3 днів максимум. Якщо ж мова йде про декілька десятків пар взуття щодня, то можна замислитися про придбання власного транспорту.

Складання окремого бюджету на розкрутку сайту
Це окрема стаття витрат, яка потребує особливої ​​уваги. Справа в тому, що, як і фізичний магазин, без належної розкрутки магазин в інтернеті приносити доходів не буде. Він буде просто номінально існувати. Поетом, потрібно закласти в план бюджету витрати на просування сайта, закупівлю посилань, статей і контекстної реклами. В іншому ж випадку ви не отримаєте необхідної віддачі, яка виправдовувала б кошти.

Ось ті основні моменти, які варто враховувати в самому початку при створенні взуттєвого інтернет-магазину. Існує ще 1000 і 1 «підводних каменів», але всі вони не настільки критичні.

Жми 5!