Рекламні ходи для вашого магазину взуття


Реклама магазину оубві

Щоб клієнти до вас прийшли, про вас повинні дізнатися. Це аксіома, змінити яку нікому не дано. Саме тому реклама ніколи не помре. Без не ваш магазин залишиться лише приміщення з товаром, безликим і нецікавим. Для того, щоб цього уникнути ми наведемо вам кілька самих основних пунктів, виконавши які, ви підготуєте базу для свого магазину.

Вивіска
З цього починається магазин. Точно також, як будь-який будинок починається з фасаду і вхідних дверей. Але тут все простіше, ви можете купити металеві двері в Зеленограді , де величезний вибір варіантів, високу якість і доступні ціни. Все-таки дверей є двері, вони повинні бути надійними, привабливими зовні і ціна їх не повинна «бити по кишені». А як же вибрати вивіску? Потрібно провести маркетингове дослідження. Тільки визначивши цільову аудиторію, ви зможете дати концепцію для рекламного агентства, яке і розробить для вас вивіску. Погодьтеся, що для молодіжного магазину та магазину класичного взуття вони будуть зовсім різні.

Якщо ви орендуєте приміщення в торговому центрі, то вивіскою доведеться обмежитися, якщо ж у вас власне приміщення, то можна використовувати фасад будівлі також як рекламний майданчик. Вивести плакати про акції, нові надходження та найпопулярніші моделі взуття.

Поліграфія
Мало хто зараз звертає увагу на листівки, які «пхають» нам в руки. Всім вже приїлися ці зазивають гасла про супер-мега-гіпер-знижки, розпродажі і акції. В них мало хто зараз вірить, тому варто акцент робити на «стиль» і «інтригу». Тут знову ж багато чого залежить від вашої цільової аудиторії і того, наскільки креативно підходить рекламне агентство до проведення вашої PR компанії.

Непоганий рекламний хід був придуманий недавно, коли на листівці просто намальований логотип, буквально пару фраз, які не пояснювали толком, чим займається магазин та адресу сайту. Виключно заради інтересу 80% користувачів інтернету полізли подивитися, що ж це таке. Фішка в тому, що логотип цього магазину вже запам’ятається їм. Хвилі можливо, що, оцінивши такий хід, відвідувачі захочуть зробити покупку.

ТВ і заради про
Хороший метод охопити широку аудиторію. Ефективність такої реклами останнім часом дещо знизилася, поступаючись місцем різним видам інтернет-реклами, але скидати з рахунків е повністю все ж не варто.
Також не варто забувати про різні промо-акціях, щоб підвищити впізнаваність магазину або бренду.