Прототип Oculus Rift Crescent Bay: ще легше, точніше і тепер з вбудованим звуком
Точних термінів виходу комерційної версії шолома віртуальної реальності Oculus Rift досі немає, а розробники продовжують займатися удосконаленням. Виконавчий директор компанії Brendan Iribe представив наступний прототип пристрою під назвою Crescent Bay. Шолом отримав істотні доопрацювання в порівнянні з попередньою версією DK2 (Crystal Cove), яку розкупили тиражем більше 100 тис примірників.

Точних термінів виходу комерційної версії шолома віртуальної реальності Oculus Rift досі немає, а розробники продовжують займатися удосконаленням. Виконавчий директор компанії Brendan Iribe представив наступний прототип пристрою під назвою Crescent Bay. Шолом отримав істотні доопрацювання в порівнянні з попередньою версією DK2 (Crystal Cove), яку розкупили тиражем більше 100 тис примірників.

Crescent Bay отримав більш високий дозвіл і частоту оновлення (точні цифри не вказуються) .Сообщается, що істотно вдосконалена система відстеження руху: по всьому периметру шолома встановлені поліпшені датчики і камера піддалася переробці. Сама по собі конструкція стала легше. Найбільше уваги в прототипі приділили звуку. В шоломі використовується технологія віртуального звуку на основі RealSpace3D, розробкою якої 10 років займався Університет Меріленда. Шолом має вбудовані навушники, які можна зняти і використовувати свої.

Крім шолома відбувся анонс магазина додатків Oculus Platform, який буде запущений цієї осені. Знову ж, точних дат поки немає і оголошено про співпрацю з компанією Epic (зокрема — командою розробників движка Unreal Engine 4) і розробниками движка Unity. Нижче — маленька демонстрація Unreal Engine 4 в шоломі Oculus Rift яку зняв сайт SlashGear:
Ціна і терміни початку поставок розробникам Crescent Bay поки не названі.
Джерело: Oculus