Предметна зйомка для інтернет-магазину взуття


Предметна зйомка взуття

Якщо ви хочете, щоб ваш інтернет-магазин взуття дійсно приносив прибуток, перетворюючи відвідувача в покупця, вам потрібно вигідно представити на ньому свій товар. У вас може бути до 1000 унікальних відвідувачів щодня, а здійснювати покупку будуть одиниці. Чому? Причин може бути багато, але одна з найголовніших — покупець не наважився. Впевненість дуже важлива при покупці, а тому взуття може бути маленькою, не так сидіти або в реальному житті виглядати інакше, покупець дуже прискіпливо ставиться до вибору в інтернеті. Так що вам робити?

Покажіть товар з усіх боків
Для того, щоб виконати цей пункт вам знадобиться предметна зйомка для інтернет-магазину . Це обов’язковий пункт, який потрібен не лише для взуттєвих ресурсів. Як людина може щось купити, не побачивши це? Ніяк, він не вирішиться, якою б там не був рекламний і мега-продає текст, без візуальної оцінки покупка не відбудеться. Причому, просто взяти фотоапарат і сфотографувати товар на вітрині не самий вдалий хід. Скажімо прямо, такі фотографії нікого не зацікавлять.

Предметна зйомка проводиться фахівцями, які розбираються в психології покупця. Наприклад, для продажу продуктів, ніхто не використовує справжню їжу, тому що навіть вдало сфотографована їжа не викликає ефект «потекли слинки». А для фото сету з біжутерією і дорогоцінним камінням визначальну роль відіграє правильно виставлене світло. Щоб вони відбивався, перетікав і грав на виробах красиво, залучаючи потенційних покупців.

Це ж стосується і взуття. Недостатньо просто зробити 1 фотографію вашого товару. Його потрібно правильно висвітлити, сфотографувати з усіх боків, показати всі шви і дрібні деталі, щоб покупець був на 100% упевнений в покупці. Тільки тоді він замовить товар.

Деяким магазинам, які оперують великими обсягами продукції, має сенс завести штатного фотографа і обладнати свою кімнату для фотозйомки. Якщо ваші колекції досить часто оновлюються і з’являються нові моделі, то без цього не обійтися. Якщо ж оборот не надто високий, то достатньо буде однієї фотосесії 1-2 рази на тиждень і купувати всі ці освітлювальні прилади, дорогий фотоапарат сенс немає. Краще замовити цю слугу.

Організувати подібну фотосесію не так вже й складно, а ось віддача від правильно представленого товару буде вище за всі очікування. Предметна зйомка — один з найважливіших етапів при створенні інтернет-магазину.