Облаштування магазину взуття з комфортом для відвідувачів


Магазин взуття

Якщо ви хочете, щоб людина у вашому магазині взуття щось купив і повернувся до вас за покупками ще, йому має у вас сподобатися. Причому тут абсолютно не важливо, який у вас магазин фізичний або інтернет-ресурс. Веб-магазини теж можуть бути комфортними або незручними. Але тут вже працюють дизайнери і веб-програмісти, і все залежить від фантазії і навичок. У звичайному магазині же все більш прив’язане до реальності і потребам. Так, наприклад, бак з теплообмінником може забезпечити оптимальну температуру в магазині і нормальний комфортний мікроклімат. А людина, якій у вашому магазині комфортно було повернеться ще.

Що зробить відвідування магазину взуття для відвідувача комфортним
По-перше, комірки для зберігання сумок і інших речей. Набагато зручніше і комфортніше ходити по магазину, вибираючи взуття, з порожніми руками. Особливо, якщо сумки дійсно важкі. Не забудьте, що на вході повинен перебувати або представник магазину, або охоронець. Людина повинна відчути, що його речі залишаються в безпеці. До того ж для вашого магазину це теж корисно, щоб зловмисники не могли нічого понести.

По-друге, чітке зонування товару. Якщо ви спеціалізуєтеся тільки на жіночого взуття, то потрібно відокремити за моделями туфлі від черевиків, босоніжки від балеток і т.д. Якщо ви повісите або виставите написи відділів це сильно спростить пошук клієнту. Якщо ж у вас є чоловічий і жіночий відділ, то їх розмежувати і позначити також варто. Чим краще розмежований магазин, тим комфортніше клієнту.
З іншого боку, табличок і написів не повинно бути багато, щоб в очах від них не рябіло, інакше людина просто не буде на них звертати увагу.

В магазині повинно бути світло. Гарне освітлення формує не тільки сприйняття магазина в цілому більш позитивним, а й товару зокрема. Тільки тут потрібно знайти «золоту середину». Якщо світла буде мало, то людина буде напружувати зір і в цілому не буде відчувати комфорту при виборі. Якщо світла буде занадто багато, то газу буде різати, а у деяких може навіть виникнути головний біль. Найбільш комфортним буде поєднання верхнього «теплого» світла і «зонального» білого.

Дзеркала і крісла. Самі затребувані елементи взуттєвого магазину. Покупець повинен без проблем знайти куди присісти, щоб з комфортом приміряти взуття і розглянути себе в ній в дзеркалі. Причому краще поставити канапок і крісел трохи більше, якщо покупець прийшов не один, щоб котрий очікує міг присісти і розслабитися.