Магазин взуття з вузькою цільовою аудиторією або широкою?


Як начатьп родавать взуття в інтернеті

Кожен з нас, хто збирався відкривати свій магазин взуття обов’язково мав вирішити для себе питання орієнтування на цільову аудиторію. І тут є два варіанти.

Перший з них передбачає вузьку спеціалізацію магазину. Наприклад, ви будете продавати тільки жіночу взуття, припустимо, тільки туфлі. Це зовсім вузька спеціалізація.

Другий варіант припускає широке охоплення аудиторії. Ви будете продавати спортивну, повсякденну, класичну взуття для дорослих та дітей, для чоловіків і дівчат. Можливо, захопіть навіть ортопедичну чи лікувальну взуття.

Існують, звичайно ж, проміжні варіанти, коли цільова аудиторія не настільки вузька як перша і не настільки широка як друга. Саме його і вибирають більшу кількість власників магазинів. Давайте ж розглянемо вищеописані «крайнощі», їх плюси і мінуси.

Коли ви вибираєте широкий профіль, ви хочете запропонувати відвідувачу максимально можливий вибір і обслужити його по максимуму. Те ж саме можна сказати про забудовника ЖК Grand Avenue . Вони готові запропонувати своїм клієнтам повний спектр послуг, починаючи від землеводства, закінчуючи будівництвом. Все що може запропонувати будівельний сектор здійснюється даними забудовником, який входить до складу груп компаній «Волгострой». Взуттєві магазини надходять так само. Вони намагаються охопити більше кількість клієнтів і тим самим збільшити потенційну клієнтуру.

Але питання стоїть лише в тому, а принесе і це великі прибутки? Адже обслуговувати таку «махину» також затратно і велика частина заробітку піде на оренду приміщення, оплату ЗП персоналу та комунальних послуг. До того ж керувати таким великим магазином (а швидше за все це буде мережа магазинів) теж непросто.
Таким чином, в плюсах у нас обширний обхват аудиторії, широка популярність магазину, великі обороти товару. У мінуси можна записати, що при настільки великої діяльності більша частина доходу піде на оплату рахунків і ЗП, складність управління.

В вузькоспеціалізованих магазинах все набагато простіше. У вас буде свій постійний клієнт, який буде приходити до вас за конкретної взуттям. Всі клієнти будуть знати, що, якщо потрібні туфлі, то йти треба до вас. Таким чином, у вас клієнтури буде не дуже багато, але вона буде постійна. Управляти таким магазином буде досить просто і можна взагалі самостійно.

З плюсів ми виділяємо простоту управління, маленький чек за ком, послуги і ЗП співробітникам (якщо такі взагалі будуть). З мінусів можна назвати лише маленьку цільову аудиторію, яка навряд чи дозволить вам «розпіарити» і розвинути свою мережу магазинів. Але це не означає, що це неможливо.