Logitech зсередини: як створюють і тестують ігрові миші


В Logitech не просто тестують миші і клавіатури, тут їх просто «катують». Клавіші натискають 13 разів на секунду, 24 години на добу, протягом двох місяців. Коли інженери компанії Logitech розробили ігрову мишу G402 Hyperion Fury, яка точно відстежує рух курсора зі швидкістю більше 450 дюймів / сек, була спроектована механічна рука з вбудованою пружиною, яка повинна була відчувати миша в найсуворіших умовах доти, поки остання не виходила з ладу.

Logitech изнутри: как создают и тестируют игровые мыши

Більш того, Logitech довелося зробити ще одну механічну руку, яка була могутніше і швидше, так як перша не змогла здолати миша.

Кожна компанія, яка виробляє ПК обладнання — наприклад, комп'ютерні миші і клавіатури, або такі складові, як вентилятори і жорсткі диски — обов'язково проводить певні етапи тестінгу, але зовсім не кожна компанія дозволяє заглянути в свою лабораторію і особисто ознайомиться з процесом випробування, або поговорити з інженерами в момент їх роботи над девайсами. Коли кількість натискань миші імовірно оцінено в два мільйони кліків, ми навіть уявити собі не можемо, наскільки ретельно це вимога було перевірено і доведено. Якщо клавіатура може винести 60 мільйонів натискань, чи будуть клавіші так само якісно спрацьовувати після всіх цих «катувань»?

Нещодавно компанія Logitech запросила групу журналістів в свою штаб-квартиру в Лозанні, Швейцарія, щоб вони могли першими побачити обладнання, на якому проходить тестування пристроїв. Незважаючи на те, що офіси Logitech розташовані по всьому світу, в Швейцарії, де компанія була заснована в 1981 році, Logitech тестує і розробляє свої ключові G-компоненти: сенсор миші.

На відміну від більшості заходів для преси, які організовуються з метою просування конкретного продукту, компанія Logitech запросила журналістів до Швейцарії, щоб вони самі могли побачити, досліджувати і поговорити з інженерами. Адже мало хто знає, що протягом багатьох років, Logitech займається найбільш ретельно тестуванням продуктів і виробляє самі вдосконалені сенсори в світі.
Знаменно, що Logitech саме зараз надали можливість ознайомитися з усіма випробуваннями продуктів, тому як в 2014 році, компанія випустила свою кращу ігрову мишу, з часів 2005 року — легендарної MX518, і яка змогла привернути до себе величезну увагу публіки. Якщо ви не бажаєте вникати у всю історію розвитку лінійки ігрових мишей, оцініть фото лабораторії Logitech і ви зможете зрозуміти, яким чином тут розробляють і тестують миші і клавіатури.

Logitech изнутри: как создают и тестируют игровые мыши-2

Переродження Logitech Gaming

«З 2005 року і практично до 2010 року, ми були зосереджені на розвитку декількох напрямків, і особливо, геймінгу», — говорить Вінсент Такер, директор напрямку Logitech Gaming, — «Однак, в період 2009, 2010 років ми відхилилися від нашого маршруту і поставлених завдань. У нас з'явилося багато інших можливостей розвитку бізнесу, які займали основну частину нашого часу. Ми відкрили для себе ринок планшетних аксесуарів і бездротової акустики. Це, безумовно, було наше величезне упущення збитися з наміченого шляху, але ми змогли довести, що сьогодні ми знову рухаємося до заданой мети ».

Протягом багатьох років, компанія Logitech була безперечним лідером у виробництві ігрових мишей. Контролер MX518 був проданий у кількості 16,4 млн одиниць за час його існування, що робить цю модель однією з найкращих продаваних геймерських мишей у всі часи. Але з 2009 по 2013, Logitech не зміг повноцінно розкритися в сфері інновацій. У цей період були випущені G500 і G500s, а також кілька інших моделей з незначними змінами і поліпшеннями.

Тим часом, Razer зміг залучити більшу кількість шанувальників, випустивши ігрову мишу Deathadder. Steelseries представив точну, дзеркально-симетричну миша Sensei. На тлі таких компаній як Razer, Steelseries, Roccat, Mionix, Corsair і Mad Catz Logitech губився, а його миші, випущені в 2013 році, мало чим відрізнялися від тих, що були представлені в 2005 році.

У січні 2014 все кардинально змінилося. Logitech випустила G502 Proteus Core з абсолютно новим датчиком, якого не було в жодної іншої миші перш (більшість ігрових мишей використовували індивідуальні версії одного і того ж набору датчиків з року в рік).

Logitech изнутри: как создают и тестируют игровые мыши-3

«В одному з моїх брифів розробникам, щодо дизайну G502, було сказано: Я хочу відчути в руці G500s, як ніби я тримаю за руку свого старого друга, але відкривши очі, я бачу перед собою майбутнє», — говорить Кріс Пейт, старший менеджер в Logitech Gaming. Пейт працює в Logitech майже всю свою кар'єрну життя. Крім інженерів, які фактично розробляють сенсори в Logitech, дуже складно знайти людину, яка настільки глибоко розбирається в ігрових мишах, наскільки це робить Пейт. При проектуванні G502, Пейт сказав — «Нашою метою було створити продукт, знайомий і відповідний вимогам геймерів, які давно прихильні продуктам компанії, а також, спрямований на залучення нової аудиторії за рахунок інноваційних якостей миші, кращою чуйності і більше привабливому дизайну».

Далі слідувала G402 Hyperion Fury, яка поєднує в собі високу точність низької сенсора з акселерометром для обробки високошвидкісних рухів для FPS геймерів. І вже наприкінці 2014 року, була представлена ​​G302 Daedalus Prime. Її основними достоїнствами стали легкість і обтічність, а також були свідомо зменшені ліва і права кнопки для твору блискавичного кліка. Маніпулятори G502, G402 і G302 стали кульмінацією декількох років роботи Logitech. Крім мишей, восени 2014 Logitech представила клавіатуру G910 Orion Spark з ексклюзивними механічними клавішами.

«Коли ми розробляли G500s, ми паралельно працювали над поколінням наступних продуктів», — говорить Пейт. — «Це були саме ті девайси, якими ми досі дуже пишаємося. Ми як і раніше вважаємо правильним рішення їх релізу. Logitech використовував миші G500s, G400s для переродження лінійки ігрової периферії, під назвою Logitech G », — пояснив Пейт -« Ми прагнули стати краще. У нас не було мети зупинятися на досягнутому ».

Можна з упевненістю сказати, що «Fusion Engine» в G402 і сенсор в G502 підносить Logitech над усіма конкурентами в сфері виробництва ігрових мишей. Лабораторії компанії Logitech в Швейцарії свідчать про цей факт, тому що для створення нових девайсів тут спеціально проектують нове обладнання. Це допомагає точно дослідити всі можливості ігрових маніпуляторів і вкотре довести, що «Наука — перемагає».

У головному офісі Logitech є кімната, яка доверху забита викарбуваними клавіатурами і мишами, що пройшли тривалий етап тестування. Але справжнісіньке диво відбувається на нульовому поверсі, де розташована лабораторія Logitech і де встановлено передове обладнання для випробування сенсорів, спроектованих інженерами компанії.

Logitech изнутри: как создают и тестируют игровые мыши-4

Максим Маріні, старший керівник підрозділу проектування, сказав наступне про лабораторію Logitech:
«Сьогодні при покупці миші конкурента, Ви можете бачити специфікації на коробці. І звідки, Ви думаєте, беруться ці специфікації? З чіпа. Тоді, яким чином чіп зберігає ці специфікації, запитаєте Ви? — За допомогою цього обладнання. Їх дійсно доставляють сюди, тому як, у конкурентів немає такої можливості — випробувати або перевірити їх власними силами. Ми є двигуном всієї індустрії. Ми встановлюємо стандарт ».
Це гордість Маріні, після всього побаченого, легко зрозуміти всю повноту його почуттів.

Мені ніколи не доводилося бувати всередині таких компаній, як Razer, Steelseries або виробників сенсорів як Pixart. Можливо, у них навіть є подібне обладнання, з тим, що знаходиться в Швейцарській лабораторії Logitech. Але така машина, яка тестувала G402, без сумніву, є єдиною в своєму роді, адже ще нікому крім Logitech не вдалося створити ігрову мишу, зі швидкістю відстежування рухів в 500 дюймів / сек.

Logitech изнутри: как создают и тестируют игровые мыши-5

Старший інженер Франсуа Моріер сказав — «Ми повинні були зробити руку, яка б працювала від пружини. Хоча спочатку, планувалося зробити найпростіший макет руки, для перевірки можливості збільшення швидкості оптичного датчика і відстеження переміщення оптики і акселерометра в цілях коректної синхронізації. Вона б просто носила миша, а її швидкість повинна була бути близько 250, 280 IPS. Цього може бути достатньо для розгону швидкості в оптичному сенсорі, але аж ніяк не для розгону акселерометра. Тому, було прийнято рішення, створити ще одну механічну руку. Її основною метою було довести, що саме ця миша є найшвидшою в світі ».

Logitech изнутри: как создают и тестируют игровые мыши-6

«Всі були злегка збуджені моїм повідомленням про те, що ця рука рухалася не достатньо швидко», — каже з посмішкою старший менеджер Кріс Пейт. У той час як, максимальний розгін першої руки був 280 дюймів / сек, друга механічна рука, під час тесту G402, могла охопити до 500 дюймів / сек. Згідно Logitech, миша має можливість рухатися ще швидше і цей механізм виявився нездатним перевершити її швидкість відстеження. Справа в тому, що коли рука оперує на високих швидкостях, вона стягує більше повітряного тиску, внаслідок чого з'являється вібрація, яка скидає результат.

Поворотний стіл для тестування швидкості, прискорення і уповільнення на певній поверхні

Франсуа Моріер сказав: «Цей апарат є свого роду« програвачем », який був розроблений для відстеження максимальної швидкості, можливості прискорення і уповільнення. За допомогою цієї машини, ми можемо замінити диск і досліджувати нові поверхні. Результативність сенсора безпосередньо залежить від поверхні, особливо від оптичної конфігурації, кута освітлення, чи зможете ви працювати на блискучих поверхнях чи ні. Під час розробки продукту, ми робимо калібрування поверхні, щоб охопити якомога більше можливостей працювати на різних площинах. »

Logitech изнутри: как создают и тестируют игровые мыши-7

G502 має функцію налаштування поверхні, для оптимізації роботи миші під певний формат килимка або поверхні столу. Це означає, що миша може досягти максимальної швидкості і точності руху курсора на абсолютно будь-якій поверхні. Незалежно від того, які килимки для миші ви віддаєте перевагу, управління буде завжди чуйним.

Тестування прискорення миші

Механізм з відстеження можливостей прискорення миші дуже нагадує той самий «програвач». На величезній швидкості миша прокручується в одному напрямку, потім повільно повертається до своєї стартової позиції. Принцип тестування машини має схожість з особливістю гри в Counter-Strike; тобто вона виробляє постріл, і після блискавичної дії, курсор повертається на колишню точку.

Прискорення курсора миші (mouse acceleration) є одним з небажаних факторів ігрових маніпуляторів; це коли відстань, пробігає курсором по екрану, залежить не тільки від того, як далеко було пересунуто миша по килимку, але і від швидкості цього пересування. Проведіть швидко, і курсор переміщається далі, проведете повільно — отримаєте ефект з точністю «навпаки». Ця невідповідність може ускладнити прогноз, де саме виявиться ваш курсор в найвідповідальніший момент. В Logitech подбали про це, не завжди доречному, нюансі і прибрали режим прискорення в моделях G502.

Ось що сказав Кріс Пейт щодо механізму для тестування — «Ця миша була вилучена в одного з користувачів, який посилався на свої відчуття під час роботи з маніпулятором і повідомив про якусь неточності і прискоренні миші. Тому я екстрено зв'язався з ним, забрав цю мишу, передав йому іншу, а сумнівний експонат відправив Франсуа для додаткової перевірки. Ми не намагаємося довести кому небудь свою правоту, ми просто хочемо переконатися в тому, що всі наші продукти відповідають стандартам, які ми самі встановили. Тому, коли виникло питання щодо несправності миші, ми вирішили забрати її щоб самим вивчити хід її роботи, після якого, нами було підтверджена повна справність маніпулятора і відповідність заданим параметрам. Існує кілька пояснень тому, чому у користувача виникли сумніви: по-перше, підключення USB порту, під час роботи з мишею, по-друге невідповідності параметрах міг служити той факт, що користувач зняв ваговій затвор, щоб полегшити загальну масу миші, т.к . він хотів отримати більш легкий варіант. Але при вилученні затвора, знімається одна з ніжок, і ви фактично можете підвищити трохи продуктивність сенсора ».

Logitech изнутри: как создают и тестируют игровые мыши-8

Тестування надійності клавіатури

Механізм тестування клавіатур Logitech — це одночасне натискання на 13 клавіш, для підтвердження заявленої можливості нових клавіш Romer-G витримувати до 70 мільйонів натиснень. Після 70 мільйонів натиснень, клавіші повинні знаходитися в межах 30 відсоткового порогу від вихідного стану. Почасти, ці параметри G910 Orion Spark залежать від подвійної конструкції контактів. На відміну від перемикачів Cherry, які використовують у більшості механічних клавіатур, клавіші Romer-G мають два металевих контакту, за допомогою яких фіксується натискання. У разі, якщо один з цих контактів несправний (або виходить з ладу через сильного забруднення), клавіатура продовжує нормально функціонувати.

Logitech изнутри: как создают и тестируют игровые мыши-9

Багато хто знає компанію Logitech, як безперечного лідера у виробництві комп'ютерної периферії і одним з передових виробників ігрових аксесуарів, але не багато здогадуються, що саме цей Швейцарський гігант задає стандарт всім ігровим пристроям, завдяки створеній лабораторії з інноваційним обладнанням, якого не зустрінеш ні в одній компанії . Завдяки Logitech, ми змогли детально ознайомиться з процесом створення передових геймінг пристроїв і поговорити з кращими інженерами і менеджерами компанії.

Жми 5!