Інтернет-магазин взуття та фотографії для нього


Фотографуємо взуття

Якщо ви серйозно займаєтеся виробництвом і продажем взуття, то у вас 100% повинен бути свій інтернет-ресурс. Все-таки продажу в інтернеті не досягли ще свого піку. Але охоплюють вже обширну аудиторія, яка в подальшому буде тільки рости. Про те, що сам сайт повинен бути зручним і комфортним ми говорити вже не буде, тому що про це і так багато написано. Ми поговоримо про інше, безпосередньо про вмісті сайту.

Людина не може помацати вживу ваш товар, тому, йому потрібно дати можливість максимально ретельно його розглянути. А для цього вам потрібно зробити мінімум 2-3 якісні фотографії. Якщо ж у вас достатньо обширний асортимент, то можна уявити скільки фотографій потрібно зробити. І ось тут напрошується питання «Як зробити це дешево?». Найпростіше оформити своє «студійне простір», щоб не викликати кожного разу фотографа або наймати студію.

У першу чергу вам знадобиться сам фотоапарат. Як його вибирати ми розповідати не будемо, в магазині вам консультант все пояснить, але вам точно потрібна буде дзеркальна фотокамера, а не «мильниця». Далі йде оформлення світла. Це дуже важливе питання, яке багато в чому вплине на якість фотографій. Його має бути достатньо, щоб не було «шуму» на фотографіях (ще називають зернистість), зайвих тіней і темних плям. Щоб не витрачати багато грошей на професійне світло можна обійтися верхнім світлом в приміщенні (це буде заливає світло) і купити світлодіодний прожектор , які дозволить нам зробити акцентований світло. Він підкреслять саме взуття і потрібно поставити хоча б кілька штук їх з різних сторін. Світлодіодний прожектор дасть більш м’яке світло, ніж звичайний галогенний, також він споживає менше електроенергії і виділяє менше тепла.

Фотографувати взуття потрібно з різних сторін: зліва і справа, підошву, зверху, спереду і ззаду. На всіх сучасних сайтах викладаються всі фотки і людина ніби як «крутить» взуття в руках. Щоб підсилити ефект «присутності» вам необхідно максимально докладно розписати матеріали, з яких виготовлений товар. Не забудьте вказати на який сезон розрахована взуття та розмірну сітку.

Пам’ятайте, що чим точніше ви опишете свій товар, тим точніше сформує думку про нього покупець. Це додасть йому впевненість для здійснення покупки, що дуже важливо в інтернет-продажах.