Інтернет-магазин взуття — додаткові джерела клієнтів


Тизерна реклама

Однією з найголовніших завдань, яке ставиться перед власником інтернет-магазину, зуміти привести клієнта на сайт. Це першорядне завдання, від виконання якої залежить успішність вашого бізнесу. Причому це дійсно вам під силу, тому що, якщо у вас просто магазин взуття в торговому центрі. То ви стоїте на одному і тому ж місці і людина або зайде, або ні. На просторах веб-мережі же ситуація інакша і, якщо ви не використовуватиме всі джерела залучення клієнтів, то продажів просто не буде.
Про просування сайту в пошуковій мережі говорити не будемо, бо тема досить обширна і добре описана вже. Зараз ми вам порекомендуємо один з поширених способів привести на сайт додаткових відвідувачів.

Тизерна реклама

Досить свіжий метод реклами, який викликає у багатьох самі суперечливі враження. Вона часом буває надто нав’язлива і клієнтові це не подобається. З іншого боку, реклама не на вашому сайті і як не крути клієнти по ній все ж приходять.

Представляє вона собою рекламний блок з графічними та текстовими оголошеннями на сторонньому ресурсі, який посилається на вас. Можна ще назвати його банером, але від нього тізерна реклама відрізняється формою подачі і вартістю. Така реклама набагато дешевше і дозволяє охоплювати відразу велику кількість сайтів.
Складно сказати, наскільки буде серйозний «вихлоп» від такої реклами, але точно можна стверджувати, що це залежить від того, наскільки якісно ви заповните блок реклами. Тут враховується завлекающая картинка, яскравий заголовок, що привертає опис і відсутність обману. Якщо ви рекламуєте взуття, то і перехід повинен бути на пропозицію взуття, а не на ліву сторіночку сайту.

Одне можна сказати точно, що при мінімальних затратах вам вдасться охопити більшу аудиторію потенційних клієнтів.

Жми 5!