Хто всі ці люди? — Роздуми про покупців «золотих» номерів


Пам'ятайте той час, коли мобільні телефони коштували півтори тисячі доларів, і це були не п'ятидюймовим фул-ейчді з трьома гігамі оперативки і трінадцатімегапіксельной камерою, а великі кірпічеподобние "мобіли"? Тоді власник переносного термінала (а саме так іменувалися мобільні апарати) повинен був мати малиновий піджак, золотий ланцюг на потужній шиї і джип Черокі. А ще більшим шиком були легкі для запам'ятовування, красиві в написанні номера — так звані "золоті". Мені дуже хочеться обговорити цей феномен і зрозуміти, чи дійсно ця послуга, яку оператори продають довірливим абонентам за немаленькі гроші, варто того?

Кто все эти люди? — размышления о покупателях «золотых» номеров

Бізнес з продажу преміальних речей, поряд зі звичайними, існував завжди. Кожен хоче мати щось інше або відмінне від більшості. Тому мобільні оператори відразу зметикували, що легкозапоминающиеся або просто гарне поєднання цифр в абонентському номері буде користуватися попитом, а тому буде і продаватися. Причому за ціною в десятки, а то й сотні перевищує звичайну вартість цієї послуги.

Що таке номер? Це поєднання цифр, яке люди набирають на своєму телефоні, щоб додзвонитися до потрібної компанії або людини (до речі, за це визначення я дуже сильно дякую Капітана Очевидність). Проведений експрес-опитування знайомих виявив, що від частоти набору номера залежить і формат роботи з ним: ті, хто набирав номер більше двох-трьох разів, заносили його в записну книжку, і потім з легкістю користувалися набором саме з контактів, без нажимания на ці найкрасивіші цифри. Ті ж, хто користувався зв'язком зі "спонтанними", назвемо їх так, номерами, не замислювалися про те, щоб заносити їх собі в контакти, і набирали або з оголошення, або з екрана монітора / телевізора.

Тобто, сенс в красивому і добре запам'ятовується номері є для двох категорій користувачів: для тих компаній або людей, які надають разові послуги великій кількості населення і для відомих компаній, які хочуть, щоб їх номери знали напам'ять велику кількість людей. До других сміливо можна віднести різні служби доставки, піцерії, таксі, гарячі лінії та довідкові служби. Кого віднести до перших — придумайте самі, бо ми не зустрічали водопровідника чи будівельника із золотими номерами (хоча цілком можливо, що такі якраз і маються на нашій реальності).

Але є ще й третя категорія — ті самі, з золотими ланцюгами і в малинових піждаках. Вони є і зараз, незважаючи на те, що зараз на дворі 2014 рік. Так, любителі слів "статус", "престиж", "ексклюзив" і "віп" ще не перевелися — напевно, саме для таких на сайті одного з операторів вказана абсолютно унікальна словесна конструкція, яка складається з практично однотипних сентенцій:
«Абонент, что має Золотий номер отрімує:

  • Статус
  • Зручність у контактах Із партнерами та клієнтами або родиною та друзями
  • Зручний для запам'ятовування номер
  • Додатковий способ підкресліті Ваш статус та індівідуальність »

Зауважте, що перше і четверте гідність, так само як і друге і третє, абсолютно однакові. Як на мене, так це все маркетинговий розлучення на бабки, причому чималі: вартість золотих номерів може досягати 10 000 гривень (см. Таблицю)! Але і це не межа у світовій практиці впаріванія повітря: номер 666 6666 був куплений в Катарі за 2750000 доларів; номер 050777777 (родом з ОАЕ, а не з нашої країни) продали за 2,2 мільйона доларів; а в азіатських країнах часто влаштовуються аукціони зі "щасливими" номерами 1 5 і 8 в різних комбінаціях, часом оцінює в 1-2 мільйони доларів.

оператор / номер Діамантовий Платиновий Золотий Срібний Своя комбінація
МТС (контракт) 1000 300 50
МТС (препейд) 300 50
Київстар (контракт) 1500 1000 250 150
Київстар (препейд) 2500 1500 300 250
life 1500 1000 500 250
Трімоб 300 150
Інтертелеком 10000 1500 100

Посилання та умови градацій: МТС, Київстар, life, Трімоб, Інтертелеком

Чи дійсно потрібен золотий номер? Чесно кажучи, більшості людей, які дзвонять з різних телефонних номерах, абсолютно наплювати, які цифри будуть набиратися. Натискання на кнопки — це проміжний етап, який швидко забувається, як тільки на тому кінці зняли трубку. У підсумку споживачі послуги "Золотий номер" (або Платиновий, або Діамантовий, або Рубідієвий, або який ще можуть придумати маркетологи, заглянувши в таблицю Менделєєва) — це люди з завищеною зарозумілістю, які звикли гордо пучити очі і користуватися туалетним папером "VIP", фарбувати свою дев'ятку з довгим крилом в колір "ексклюзивний баклажан" і пити "Елітний коктейль Викрутка".