Google+. Пустельне місце, де є все


Google+. Пустынное место, где есть все

Хочу поговорити про цікавий феномен, який виник в цих наших інтернетах кілька років тому. Це дійсно нестандартний і унікальний випадок, і я не знаю, чим може закінчитися подібний експеримент — передбачати що-небудь, знаючи особливі нахили компанії Google закривати невдалі проекти, просто неможливо.

Мова піде про Google+ — цієї дивної недосоціальной недосеті, як її називають багато Хейтер. До речі, відразу ж зауважу, що особисто я люблю і обожнюю Google+ (а не буду лаяти її і тролі, як багато хто міг би подумати) — я користуюся певними інструментами в G + і вважаю, що ця мережа набагато зручніше Facebook і Вконтакте, ну а про ад під назвою Однокласники і говорити взагалі не варто.

Мова піде про Google+ — цієї дивної недосоціальной недосеті, як її називають багато Хейтер.

Одна з причин моєї глибокої симпатії G + криється в тому, що я не люблю велику різноманітність методів і способів зв'язку, про що я писав у своєму минулому есе. Навіщо мені стежити і перевіряти повідомлення в Facebook мессенджере, Skype, особистих повідомленнях Вконтакте, коли можна скоротити розсіювання уваги і користуватися одним-двома продуктами. У моєму випадку — це сервіси Google: пошта, Hangouts, G +, і Viber (про причини любові до нього ви можете прочитати на моїй G + сторінці). Тобто, «пакет» послуг і сервісів від одного виробника набагато краще, ніж купа інших від різних провайдерів (знову ж — паролі, самі програми …).

Інша причина — в G + майже нікого немає, але в той же час є багато ☺. Справа в тому, що коли я заходжу в Facebook, я бачу те, чого не дуже хочу бачити. Так, зараз мені скажуть, що ти сам можеш вибирати друзів і підбирати стрічку під свої потреби, але Facebook для мене швидше ще одна адресна книга з додатковими контактами і фото, ніж засіб спілкування. А ось ці всі нескінченні шери однотипної інформації, причому найчастіше з дублюванням в інші мережі (Вконтакте, Twitter, Instagram), а також нецікаві пости від сторінок і компаній в повній відповідності з нудною корпоративної стратегією — це все нудно, нецікаво і з'їдає час.

Моя стрічка в G + виглядає наступним чином. У мене вистачає знайомих і друзів, які користуються Google, і їх я розподілив по мірі знайомства. І, завдяки цьому, я взагалі не бачу постів і репост від своїх контактів — мені вони і не потрібні. Стежу я тільки за своїми родичами і найближчими друзями, яких в цілому не більше 20 чоловік. А стрічка моя в основному складається з гарного і якісного контенту, який постят в G + компанії зі світовими іменами, а також якісних фото природи, тварин і котиків.

стрічка моя в основному складається з гарного і якісного контенту, який постят в G + компанії зі світовими іменами, а також якісних фото природи, тварин і котиків

Завдяки відмінним рекомендаціям самого сервісу можна легко і просто підібрати стрічку з потрібним контентом, потрібно тільки дивитися на кількість передплатників — якісні сторінки і спільноти нараховують не менше кількох десятків (а краще сотень) передплатників. Решту ж друзів ви можете легко розподілити в Кола (списки контактів) та читати або не читати певні з них, вимкнувши непотрібні повідомлення.

Я читаю спільноти, присвячені моді і стилю (Burberry, Hugo Boss наприклад), стежу за сторінками брендів (HTC, Sony, Tesla, Philips, Pepsi), різних сайтів і сервісів (Buffer, The Verge, Viber, Mashable), співаків і політиків (Michael Jackson, Madonna, Lady Gaga, Elvis Presley, А. Яценюк, П. Порошенко), а також самі найбільші співтовариства, присвячені фотографіям природи, тварин (від професійних фотографів, а також в HDR), кілька Фотопоток з дівчатами різного ступеня оголеності , ну і, звичайно ж, дещо на професійну тематику (маркетинг, піар, реклама, соціальні комунікації).

Google+. Пустынное место, где есть все-2

Далі, я перестав турбуватися про збереження свої фото і відео. Усе, що я зняв смартфоном, автоматично зберігається в Google Drive (причому, якщо ви хочете безлімітного обсягу, зберігайте всі свої знімки в дозволі до 2048х2048) і збирається в підбірки по місцях або Stories (особливий формат відображення подій). Вивантажувати можна або по WiFi, або по мобільній мережі, тільки фото з певних папок, або все разом з відео.
Знімки, зроблені в певних умовах, можуть піддаватися Автокреатіву: багато майже однотипних кадрів, зроблених в режимі burst-зйомки, можуть складатися в анімовані джіфкі, на фото з ялинками або подібними деревами можуть додаватися блискітки у вигляді мерехтіння гірлянд або йти сніжок, а нарізки з відео можуть автоматично складатися в відеоролик з фоновою музикою. Загалом, дуже цікавий інструмент, який мотивує вас робити цікаві речі в надії на те, що G + їх помітить, виділить і поліпшить. Як приклад можу привести автокреатівний ролик, який G + зробив з одного мого старого відео.

Google+. Пустынное место, где есть все-3

Коли Google прибрав з Google Talk інструмент визначення місця розташування друзів, так званий Locations, я дуже скаженів. Не те, щоб я так сильно стежив за кимось, але іноді ця можливість допомагає знайтися двом людям, які мають зустрітися десь або подивитися, де зараз знаходяться твої рідні. Але потім Google послухала істеричним воплів користувачів, і додала Локатор в G +. Тепер подивитися, де знаходиться дитина, вийшла з роботи вже дружина чи ні, або побачитися з друзями в певному місці, дуже легко — достатньо перейти на заховану в глибинах додатки (тільки в мобільній версії, на десктопах цієї можливості немає) посилання Місця розташування друзів і побачити їх позицію на карті.

Google+. Пустынное место, где есть все-4

Крім локатора, працюють і Чекіна: ви можете написати стандартний пост і прикріпити ваше місце розташування, яке підтягується і загальної Google-бази закладів та організацій. Ви просто відзначаєтеся, де знаходитесь, і в результаті це все працює як географічна прив'язка поста до певного місця. А можна і просто відзначатися, нічого зайвого не кажучи, тоді вашу стрічку можна розглядати як ваш маршрут (рада — створити унікальний персональний хештег для цього, щоб потім можна було легко розділити звичайні пости і географічні мітки.

Також можна знайти організацію чи заклад — для цього як в мобільній, так і в десктопной версії є пункт меню Local (Поруч або Поруч), яке показує місця навколо вас, оцінки та коментарі користувачів. Раніше цей інструмент був у складі Locations, зараз їм користуватися не дуже зручно, тому що ця функція (втім, як і багато інших корисні) захована десь в глибинах сервісу G +.

Google+. Пустынное место, где есть все-5

А ось нав'язування в мобільному додатку своєї власної галереї фотографій виглядає дивно. Мало того, що ця галерея намагається перехопити звернення в звичайну Галерею і скрізь замінити все з фото і відео собою, так воно ще й настільки неінтуітівнимі і незручне, що краще туди й не заглядати. Наприклад, я до цих по не зрозумію, які папки воно мені показує на локальному пристрої, а які — збережені в хмарі. Видаляє фото, до речі, відразу звідусіль, що добре.

Свій персональний профіль можна добре налаштувати, вибравши відображення потрібних даних. Можна похвалитися своїми вміннями, робочими досягненнями і дати контакти для зв'язку — все на одній сторінці. А якщо у вас є свій бізнес (локальний або глобальний), то можна легко зробити сторінку з усіма необхідними атрибутами для бізнесу (адреса, сайт, час роботи, як приймаєте гроші та інше), яка буде прив'язана до місця / сайту і буде індексуватися в пошуку.

Google+. Пустынное место, где есть все-6

До речі, абсолютно недооцінений інструмент для бізнесу — організація заходів (Events), плюс можливість трансляції фото-і відеопотоку відбувається. Фотопоток можна отримувати від запрошених гостей (до речі, підтримуються зовнішні сервіси для продажу «квитків» та запрошень) — всі, хто офіційно запрошений на такий захід, при фотографуванні і автовигрузке знімків потрапляють в стрічку цієї події. Ну а відеотрансляцію ви й самі могли бачити не раз, коли FREECENTRE проводив телемости з Павлом Урусовим, коли він жив у США. На жаль, Events чомусь вкрай рідко використовується, а адже це дуже зручний і хороший інструмент для проведення публічних заходів.

Google+. Пустынное место, где есть все-7

Загалом, підбиваючи підсумок, хочу повторитися, що завдяки універсальності і великий функціональності, зосередженої в одному місці, цю «соціальну мережу» я люблю більше, ніж інші. Налаштування під себе, хороші інструменти для комунікацій і відносно якісний контент в стрічці з публічними сторінками — шкода, що багато хто не сприймає G + як серйозний конкурент для того ж Facebook. Буде шкода, якщо Google вирішить закрити або згорнути G +.

Як бачите, G + пропонує користувачеві будь-якого мало-мальськи сучасного смартфона (навіть ті, хто ще сидить на Android 2.3, можуть скористатися більшістю функцій) практично повний набір того, що може знадобитися в повсякденному житті. Що саме і чому це добре чи погано — в невеликому списку-порівнянні нижче.
Отже,

7 причин любити G +

  1. Там нікого немає.
  2. Там є дуже багато.
  3. Можна зробити хорошу і красиву підбірку контенту від публічних сторінок без тупих і непотрібних постів від друзів завдяки хорошій роботі з Колами.
  4. Автоматичне збереження ваших фото і відео. А також Автокреатів!
  5. Локатор, що показує місце розташування рідних і друзів.
  6. Хороші можливості для присутності бізнесу в екосистемі Google плюс щось типу гіда по довколишніх закладам та організаціям.
  7. Хороша зв'язка інструментів Hangouts і Events (на жаль, поки маловикористовувані).

5 причин ненавидіти G +

  1. Там нікого немає.
  2. Там є багато.
  3. Непереносимість сервісів Google на клітинному рівні.
  4. Параноя, заснована на думці про тотальне стеження.
  5. Чекаємо вашої основної причини в коментарях.